mandag 23. juni 2008

Daihatsuen er i farta igjen!!

Da har det rukket å gå litt tid siden sist.
Det er travet når folk har kommet hjem og man jobber hver dag. Men så er det jo supergøy da!
Det eneste dumme er at ting er slitsomt, så nå ligger jeg her igjen. Men denne gangen er det nok bare en kveld og ikke en uke som sist. :o)

Dagens fantastiske ting er at Håkon har fiksa Daihatsuen, så nå er vi fri til å dra hvor som helst, når som helst. Men helst ikke så langt at det er krise om den bryter sammen.. hehe
Det fine for Håkon er jo selvfølgelig at da slipper han å gå til jobben hver gang, og det var antagelig den største motivasjonen.
Du er en knupp Håkon!! :o) (Uansett hva motivasjonen bak var)

I helga ble det en del rangling. Vi satt og skravla til fire her i huset natt til søndag. Jørgen, Odd Henning, John Kristian, Håkon og jeg. Også var Paul her litt. Først film og is med nonstopp og sjokoladesaus, og så skravling, hårklipping og luftpistolskyting ut av vinduet.
Gode samtaler er fantastiske, og da er det verdt det om man offrer en dag med vondt i hodet på grunn av en søvnløs natt med god prat og gode venner.

Søndag var jeg i Oslo og møtte Hanne Beate som jeg ble kjent med på YBTC, og som nettopp har vært 9 måneder i Columbia for Røde Kors. Dvs. pga litt komlikasjoner ble det vel ikke fullt 9 mnd i selve Columbia. Hun er faktisk i en artikkel i den utgaven av Det Nye som er i salg nå. Kjempe koselig å treffe deg igjen Hanne Beate! Også så kult at du er fra Sunnmøre, og at du er fra akkurat der jeg nettopp har vært på tur! :o) Håper å få besøkt deg der etterhvert, hvis du ikke drar til Peru og blir der for alltid.

I dag har jeg spist kjøpepizza og sett Juno sammen med Håkon før han dro på nattevakt. Godt å sløve når man er sliten.

1 kommentar:

Ingrid sa...

Hei Bjørg! Så kjekt at du he blogg=) Viste ikkje d eg før eg plutselig dumpa innom. Så får vel sei velkommen t deg! Evt Velkommen etter t meg;)
Me får snakkast om ikkje så lenge! Du innviteres herved på middag! Passe neste uga? Får nemlig besøg fra Jæren denne vegå... mn itte d e eg klar for d mesta=)
Ha en go dag på jobben!!