torsdag 12. juni 2008

Yessss!!! :o)


Nå er jeg endelig bedre!
Mandag, tirsdag, onsdag og i dag har jeg vært bra. Jeg har jobbet ekstra mye siden det har vær travelt på jobb, men det har alikevel ikke blitt for slitsomt!!

Også har jeg enda en gladnyhet!! Det er moden reddik i grønnsakshagen min allerede!!! :oD
Grønnsakene tålte varmen mye takket være Astrid som vannet mens jeg var på Sunnmøre. Så nå gleder jeg meg til en smak hvis jeg bare kan få tak i en ost før butikkene går tomme. Reddik er best på brødskive eller rundstykke med ost. Synes jeg ihvertfall.

Også var det foresten antydning til en blomst på en sukkerert plante. :o)

Toppen av glede er å få hjem to av mine kjære brødre på lørdag!! Gleder meg veldig!!

Men litt trist er det også i dag. Bestemor ligger på sykehuset på intensiven. Hun ble lagt inn med vann i lungene i dag. Men nå er visst tilstanden stabil, og om noen dager er hun forhåpentlig vis hjemme igjen og ganske i orden.

De siste dagene har vært hektiske både på jobben og på kvelden. :o) Tirsdag var jeg hos Ingeborg i Moerveien og skravla. Men da det kom en gjeng som ville se film stakk vi ut og satt i parken ved rådhuset og skravla istedenfor. Og til slutt stakk vi innom Arne Chistian, som hadde besøk av Lasse, som endelig var helt erdig med hovedoppgaven, og en kamerat av Lasse.
I går var Arne Christian og jeg på blender shopping, og på kvelden lagde Åge, Astrid, Arne Christian og jeg smoothie og milkshake for å teste den. :o) Det ble bra!

Ingen kommentarer: