søndag 8. juni 2008

Konge med gode vennner!!

Takk for at dere kommer på besøk selv om jeg ikke får gjort noe, og til tider er ukonsentrert og ikke hører ordentlig etter i samtalen!
Tenk at jeg er så heldig at jeg har dere som kommer og finner på ting her hos meg, og som fikser med bil så dere kan hente meg hvis vi skal et annet sted.

Hva skulle jeg gjort uten dere!?

I går trodde jeg litt at jeg var blitt bedre, det trodde jeg også på fredagskvelden. Og jeg var sikkert litt bedre, men bare ikke helt bra. Det er bare at jeg alltid begynner å gjøre ting med en gang jeg tror jeg er bra, og da blir jeg jo sliten igjen.. Så nå ligger jeg her på sofaen og venter på å bli bra. Tror det er best å bruke hele dagen nesten bare på ryggen. Det blir jo nok gåing og slit på jobb i uka som kommer, så best å lade opp litt.

Fredag kveld var Astrid, Arne Christian og John Kristian her på besøk. Vi skravlet og spiste godteri, først i hagen og etterpå i sofaen. Veldig koselig!
Og i går var det først lunsj med Astrid og Arne Cristian på Texas og deretter is i rådhusparken. Så var det grilling borte hos meg på kvelden. Og til slutt så Arne Christian, John Kristian, Jørgen og jeg film hos Arne Chritian. Vi så O brother, where art thou? Jeg hadde faktisk ikke sett den før.

Forresten noen som vet hvordan man får til å slappe av? Jeg får det ikke til selv om jeg ligger rett ut. Magen blir sliten av alt.

Ha en velsignet dag!!

Og kom gjerne innom for litt skravling eller noe annet som ikke krever at man annstrenger seg!

2 kommentarer:

Eli sa...

Hei Bjørg! Så kjedelig at du ble dårlig igjen. Ja, det er vanskelig å ikke overanstrenge seg når man endelig føler seg bittelitt bedre. Jeg kan ikke annet enn å si god bedring! :) Tenker på deg!

Åge Emanuel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.