tirsdag 3. juni 2008

I'm back in Ås :o)

Sunnmøre var fantastisk nydelig!!!

Store mektige fjell gjorde bakgrunnen til landskapet komplett. Også fikk vi så utrolig deilig sommervær med helt klar sikt både på lørdag og mandag.

Tusen takk til en fantastisk familie som lot meg få komme på besøk uten at de kjente meg!

Ja, nå har jeg altså dumpet Odd Henning på Sunnmøre. Håper han en gang finner veien hjem igjen til Ås. Men enn så lenge; kos deg Odd!! Nyt dagene!! Håper du ikke må slave for mye.

(Jeg vet at han er i gode hender.)

Lørdag var en merkelig dag. Gud viste seg så tydelig for meg med GPS (God's positioning system). Jeg kom meg helt fra Stette til Molvær uten å ha sett på kart. Det var riktig nok den lengste veien jeg tok, men jeg måtte aldri snu eller ringe Håkon og spørre etter veien. Jeg kom faktisk helt til døra før jeg ringte.
Det var en merkelig men trygg følelse. Jeg satte meg i bilen og tenkte at nå aner jeg ikke hvor jeg skal kjøre for å komme dit jeg skal. Jeg visste bare at det var ca 45 minutter å kjøre. Og alikevel var jeg ikke redd, bekymra eller stressa på noen måte.

Nå er jeg tilbake i Ås, sliten men glad. De neste dagene skal jeg bare ligge på sofaen etter jobb, og forhåpentligvis lade opp kreftene.

Jeg får komme med mere fra turen en annen gang, for nå må jeg slå av og ikke gjøre noe tror jeg. Jernmangel tilbakefall eller noe...

Sliten...

Sove..

Ha en velsignet kveld!

Ingen kommentarer: