torsdag 5. juni 2008

Springfart mot veggen :o(

Jaja, så ligger jeg her på sofaen igjen...

Det varer og varer, og jeg er ikke et fnugg bedre enn på tirsdag. Jeg er rett og slett utrolig sliten og kraftløs. Arbeidsdagen går akkurat, men når jeg kommer hjem er det bare å legge seg rett ut og bli liggende til sengetid.
Sånn omtrent var hele høsten også, men det hadde jo liksom gått over nå da...

Det er vel bare å knaske enda mer jern og håpe på det beste tenker jeg.

Noen som har noen ideer til ting som gjør det litt mindre kjedelig å ligge rett ut. (Ta med i betraktningen at det ikke må innebære noe særlig fysisk aktivitet siden jeg blir sliten av å bøye opp knærne for lenge til og med, og det faktum at jeg ikke har tv for tiden.)

Kom gjerne innom for en prat forresten, men leiligheten er rotete og skitten så det må du i så fall bare lukke øynene for. Hodet fungerer nemlig relativt greit selv om kroppen må være i ro.

Et typisk kjennetegn på at jeg begynner å bli utslitt er at jeg gjør ekstra mye. Jeg tar nemlig alltid feil av gass og brems når jeg nærmer meg nullpunktet. Da bærer det utenfor med springfart. Istendenfor å lære av mine feil så gjør jeg det bare enda raskere neste gang virker det som.

Dette ble litt mye synes synd på meg selv prat. Håper det er overlevbart. Det skal forhåpentligvis ikke gjennta seg.

Sliten hilsen fra sofa-Bjørg

Guds fred!

1 kommentar:

miriam sa...

Hei
Helt tilfeldig oppdaget jeg at du har skaffet deg blogg, så moro:) Jeg har ikke så mye tid til verken å lese blogger eller å oppdatere min egen for tiden, men jeg skal prøve å komme innom din i blant:)

Hvordan går det med deg nå? Håper du kan få masse krefter igjen, god bedring ihvertfall!

Klem fra miriam